Nowość w świecie online – SXO

projektowanie sxo na kartce

SXO to termin wymyślony przez agencje cyfrowe, aby połączyć dwa najważniejsze aspekty projektowania strony internetowej – SEO i UX. Ma to być lepszy sposób na projektowanie stron internetowych, które są przyjazne dla użytkownika i przyjazne dla wyszukiwarek.

Co to jest SXO? 

Termin SXO oznacza „zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek”. Oznacza to, że strona jest zoptymalizowana zarówno pod kątem doświadczenia użytkownika, jak i rankingów w wyszukiwarkach. Najlepszym sposobem na to jest posiadanie treści napisanych przez ludzkich copywriterów z odpowiednimi słowami kluczowymi. Więcej o tym i o ofercie https://sempai.pl/oferta/pozycjonowanie-i-optymalizacja/sxo/.

Twórcy SEO są często postrzegani jako będący na tym samym poziomie co copywriterzy, ponieważ piszą również treści zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Istnieją jednak różnice między tymi dwiema rolami. Natomiast połączeniem stanowisk seo, copywritera i grafika jest specjalista sxo.

User Experience UX – co to jest?

Doświadczenie użytkownika (UX) to sposób, w jaki produkt lub usługa są odbierane przez użytkowników. UX dotyczy tego, jak ludzie czują się, gdy korzystają z Twojego produktu i co o nim myślą.

Doświadczenie użytkownika obejmuje również łatwość znajdowania, poznawania i używania produktu przez użytkowników. Obejmuje również to, jaki jest mentalny model produktu Twojego klienta – jak jego zdaniem działa, jakie cechy są dla niego ważne i ile wysiłku jest gotów włożyć.

Doświadczenie użytkownika można podzielić na trzy różne aspekty:

– interfejs użytkownika (UI),

– projektowanie interakcji,

– projektowanie treści.

Pozycjonowanie SXO – jakie działania należy podjąć?

W skrócie model SXO to strategia marketingowa wykorzystująca optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO) w celu zwiększenia świadomości klientów na temat marki lub produktu.

Pierwszym krokiem w modelu SXO jest ustalenie autorytetu i znaczenia Twojej witryny. Można to zrobić, tworząc treści, które są pomocne, pouczające i angażujące. Następnym krokiem jest optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek. Obejmuje to badanie słów kluczowych, meta tagi, tytuły stron i treści w Twojej witrynie. Ostatnim krokiem w modelu SXO jest zmierzenie sukcesu za pomocą narzędzia analitycznego, takiego jak Google Analytics lub Google Search Console.

dobrze zoptymalizowana strona pod sxo

Zalety dobrego SXO na stronie internetowej

SXO to usługa przeznaczona dla stron internetowych. Zapewnia szereg korzyści, takich jak zwiększone przychody, lepsze SEO i wyższe współczynniki konwersji.

Udowodniono, że SXO zwiększa przychody ze strony internetowej nawet o 50%. Pomaga również poprawić SEO i współczynniki konwersji. Usługa jest dostępna dla wszystkich rodzajów stron internetowych, w tym e-commerce, blogów i sklepów internetowych.

Agencja SXO – na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Aby dowiedzieć się, czy SXO jest Ci potrzebne powinieneś skorzystać z audytu SXO. Powinieneś także pomyśleć o swoim budżecie, celach i potrzebach przed podjęciem decyzji, przed zgłoszeniem się do agencji.

Agencje SXO mają duże doświadczenie i wiedzę w zakresie cyfrowych kampanii marketingowych, które mogą pomóc Ci osiągnąć Twoje cele. Przed wyborem poczytaj opinie na forach internetowych albo zapytaj znajomych.