Jak powinien wyglądać wysokiej jakości artykuł SEO?

content

SEO content to teksty pisane z myślą o zasadach pozycjonowania wyszukiwarek w celu SEO promowania strony w czołówce. Teksty SEO powstają po przygotowaniu fraz kluczowych i analizie artykułów konkurencji.

SEO content — co to jest?

Teksty SEO nie są zwykłymi artykułami. Dobry tekst SEO jest skierowany nie tylko do użytkowników, ale także do robotów wyszukiwarek. Dobry tekst pod content SEO powinien być napisany przy użyciu odpowiednich słów kluczowych i dobrze zorganizowany. Powinien być pouczający, pomocny, wyjątkowy (więcej na ten temat: https://sempai.pl/blog/content-czym-jest-i-dlaczego-tak-wazna-jest-jego-jakosc/).

Zoptymalizowane teksty pomagają stronom serwisu skutecznie pozycjonować się w wynikach wyszukiwarek. z powodzeniem plasował się i zajmował czołowe pozycje w klasyfikacji generalnej.

Często na stronach komercyjnych można znaleźć ponownie zoptymalizowane teksty SEO, czyli te, w których copywriter próbował użyć słowa kluczowego wiele razy. Ale wyszukiwarki mają negatywny wpływ na spamowanie treści tekstowych na stronach.

Jak powinien wyglądać wysokiej jakości artykuł SEO?

Aby dostać się na szczyt, potrzebujesz wysokiej jakości treści. Artykuł można ocenić na podstawie następujących kryteriów jakości:

  • być jasny i łatwy do odczytania;
  • treść artykułu powinna być interesująca dla grupy docelowej, zawierać pełne, rzetelne i przydatne informacje;
  • być piśmiennym, bez błędów stylistycznych i ortograficznych;
  • charakteryzować się dobrą strukturą: obecnością sekcji, nagłówków, akapitów i list;
  • być wystarczająco długi, około 2000 znaków lub więcej. Warto jednak skupić się przede wszystkim na artykułach konkurentów na ten temat i rozsądnie;
  • elementy graficzne dodane do artykułu powinny zawierać tekst wyjaśniający z wyszukiwanymi hasłami zapisanymi w atrybucie „alt” znacznika ;
  • zawierać słowa kluczowe w wystarczającej, ale nie nadmiernej ilości w samym artykule, ale zapytania o najwyższej częstotliwości w metatagach i nagłówkach. Podkreślanie fraz kluczowych kursywą lub pogrubioną czcionką nie jest tego warte;
  • być wyjątkowym;
  • zawierać listy numerowane, listy wypunktowane, tabele;
  • być linkowanym do innych stron tematycznych, czyli zawierać linki wewnętrzne.